Z PEWNOŚCIĄ ROBISZ COŚ BARDZO DOBRZE
ale
NIE MUSISZ ZAJMOWAĆ SIĘ WSZYSTKIM

Z PEWNOŚCIĄ ROBISZ COŚ BARDZO DOBRZE
ale
NIE MUSISZ ZAJMOWAĆ SIĘ WSZYSTKIM

ul. Burakowska 5/7 01-066 Warszawa
+48 607 063174

Ważne kto poleca

Moda na zdrową żywność jest faktem. Musimy się jednak zastanowić na jakiej podstawie produkty są zaliczane do tej kategorii? Czy nie ulegamy umieszczonym na opakowaniu napisom bio lub organic, by bezkrytycznie uznać, że mamy do czynienia ze zdrową, ekologiczną a nawet funkcjonalną żywnością?
Definicja żywności funkcjonalnej stworzona przez Functional Food Science( FUFOSE) precyzuje: żywność może być uznana za funkcjonalną, jeśli udowodniono jej korzystny wpływ na jedną lub więcej funkcji organizmu ponad efekt odżywczy. Wpływ ten polega na poprawie stanu zdrowia oraz samopoczucia i/lub zmniejszenia ryzyka chorób. Żywność funkcjonalna musi przypominać swoją postacią żywność konwencjonalną i wykazywać korzystne działanie na organizm w ilościach normalnie spożywanych z dietą, przy czym nie są to tabletki, kapsułki ani krople, ale część składowa prawidłowej diety. Produkty probiotyczne, zawierające omega-3, wzbogacone sterolami, wysokobłonnikowe to kilka z kategorii znajdujących się w centrum zainteresowania osób dbających o zdrowie. Jednak można zauważyć wielki problem z rzetelnością dostarczanych nam informacji. Producenci wykorzystują luki w przepisach i tłustym drukiem informują o zaletach swoich wyrobów przemilczając mniej wygodne informacje, zawsze gdy tylko jest taka możliwość. Od kilkunastu lat TDG Izery Sp. z o.o. zajmuje się promocją produktów na rynku farmaceutycznym. Z powodzeniem opracowujemy i wdrażamy strategie sprzedażowe i marketingowe oraz kompletne plany wejścia na rynek. Naszym atutem jest doskonała znajomość branży i środowiska medycznego, a nasze wieloletnie wysiłki przynoszą nie tylko wzrosty słupków na wykresach, ale stają się podstawą budowania zaufania do promowanych przez nas marek. Bez wątpienia producenci prawdziwej żywności funkcjonalnej powinni pomyśleć o dotarciu do środowiska medycznego. Lekarze, dietetycy, farmaceuci czy rehabilitanci cieszą się dużym zaufaniem swoich pacjentów i przekazana przez nich rzetelna informacja będzie z pewnością solidną podstawą budowania zaufania do marki poprzez podnoszenie świadomości. Świat się zmienia i nowe spojrzenie na promocję oraz wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi są ważne, ale zaufanie poparte dobrymi relacjami, to także niezbędny element tej układanki. Jesteśmy przekonani, że takie spojrzenie na kwestię promocji żywności funkcjonalnej stanie się z czasem popularne, dlatego warto już teraz rozważyć możliwość dotarcia do odbiorców tą ścieżką.
Anna Leja-Iwanicka TDG Izery Sp. z o.o.