WE KNOW YOU ARE GREAT

but

YOU DO NOT HAVE TO DO EVERYTHING YOURSELF

WE KNOW YOU ARE GREAT

but

YOU DO NOT HAVE TO DO EVERYTHING YOURSELF

ul. Burakowska 5/7 01-066 Warszawa
+48 71 33 98 409

It is important who recommends

Healthy food is in vogue. This is already a fact. However, what is the basis for the judgment whether a product is healthy or not? Perhaps, we are implied by bio or organic labels too easily.
Definicja żywności funkcjonalnej stworzona przez Functional Food Science( FUFOSE) precyzuje: żywność może być uznana za funkcjonalną, jeśli udowodniono jej korzystny wpływ na jedną lub więcej funkcji organizmu ponad efekt odżywczy. Wpływ ten polega na poprawie stanu zdrowia oraz samopoczucia i/lub zmniejszenia ryzyka chorób. Żywność funkcjonalna musi przypominać swoją postacią żywność konwencjonalną i wykazywać korzystne działanie na organizm w ilościach normalnie spożywanych z dietą, przy czym nie są to tabletki, kapsułki ani krople, ale część składowa prawidłowej diety. Produkty probiotyczne, zawierające omega-3, wzbogacone sterolami, wysokobłonnikowe to kilka z kategorii znajdujących się w centrum zainteresowania osób dbających o zdrowie. Jednak można zauważyć wielki problem z rzetelnością dostarczanych nam informacji. Producenci wykorzystują luki w przepisach i tłustym drukiem informują o zaletach swoich wyrobów przemilczając mniej wygodne informacje, zawsze gdy tylko jest taka możliwość. Od kilkunastu lat TDG Izery Sp. z o.o. zajmuje się promocją produktów na rynku farmaceutycznym. Z powodzeniem opracowujemy i wdrażamy strategie sprzedażowe i marketingowe oraz kompletne plany wejścia na rynek. Naszym atutem jest doskonała znajomość branży i środowiska medycznego, a nasze wieloletnie wysiłki przynoszą nie tylko wzrosty słupków na wykresach, ale stają się podstawą budowania zaufania do promowanych przez nas marek. Bez wątpienia producenci prawdziwej żywności funkcjonalnej powinni pomyśleć o dotarciu do środowiska medycznego. Lekarze, dietetycy, farmaceuci czy rehabilitanci cieszą się dużym zaufaniem swoich pacjentów i przekazana przez nich rzetelna informacja będzie z pewnością solidną podstawą budowania zaufania do marki poprzez podnoszenie świadomości. Świat się zmienia i nowe spojrzenie na promocję oraz wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi są ważne, ale zaufanie poparte dobrymi relacjami, to także niezbędny element tej układanki. Jesteśmy przekonani, że takie spojrzenie na kwestię promocji żywności funkcjonalnej stanie się z czasem popularne, dlatego warto już teraz rozważyć możliwość dotarcia do odbiorców tą ścieżką.
Anna Leja-Iwanicka TDG Izery Sp. z o.o.

Comments are closed.